Εξαιτίας της έλλειψης χρόνου οι καταναλωτές σήμερα ψάχνουν γρήγορους και εύκολους τρόπους να πραγματοποιήσουν τα ψώνια τους με αποτέλεσμα να στρέφονται προς τις mobile shopping εφαρμογές και τα Social Media.

Σύμφωνα με όσα επισήμανε στην ομιλία της στο τέταρτο Fashion Retail Summit, η blogger και digital marketer Rachel Owiti, οι εφαρμογές mobile shopping εξελίσσονται με γοργούς ρυθμούς έχοντας αποδεδειγμένα μάλιστα αυξήσει τις πωλήσεις πολλών επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου. Η Rachel Owiti αναφέρθηκε επίσης στην δύναμη που έχει στη βιομηχανία της μόδας το Instagram. Υπογράμμισε πως τα εργαλεία που προσφέρει όπως για παράδειγμα τα stories μέσω των όποιων ο καταναλωτής με ένα κλικ μπορεί να αγοράσει άμεσα το προϊόν επιφέρουν αύξηση στα κέρδη.
Η Rachel Owiti κατέληξε στο συμπέρασμα πως το μέλλον του fashion retail βρίσκεται στα social media.