Η διεύρυνση των προϊοντικών κατηγοριών, η συγκράτηση των τιμών στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο, χωρίς την παραμικρή έκπτωση στην ποιότητα, ο πολλαπλασιασμός των εξαγωγών με έμφαση στο Χαλλούμι, όπως επίσης η συνεχής αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών, συγκαταλέγονται ανάμεσα στους στόχους της Χαραλαμπίδης Κρίστης για το 2022.
Σε συνέντευξή του στο πλαίσιο του «In Business 2022 Forecasting-Towards Sustainable Growth», o διευθύνων σύμβουλος της γαλακτοκομικής βιομηχανίας, Μάριος Κωνσταντίνου τονίζει ότι ο τομέας των γαλακτοκομικών ενδεχομένως να κινηθεί καλύτερα τη νέα χρόνια.
Ταυτόχρονα, εξηγεί ότι το περιβάλλον, η υγεία και οι διατροφικές αξίες καθίστανται ακόμα πιο έντονα ως κριτήρια στον σχεδιασμό και την παραγωγή νέων προϊόντων.
Πώς αναμένετε να κινηθεί η κυπριακή οικονομία και η αγορά κατά το 2022;
Οι ενδείξεις των οικονομικών δεικτών είναι υπό τις περιστάσεις καλές. Η Κυπριακή οικονομία βγήκε από μία κρίση - αυτή του 2013 - και κατόρθωσε σε σύντομο σχετικά διάστημα, όχι μόνο απλά να σταθεί στα πόδια της, αλλά να μπει σε καλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Έτσι, με την ουσιαστική συνεργασία και συμμετοχή όλων των φορέων που επηρεάζουν την οικονομία του τόπου μας, πιστεύω ότι η οικονομία μας έχει καλές προοπτικές να ξεπεράσει και αυτή την κρίση που προκάλεσε η πανδημία.
Ωστόσο, επειδή η πανδημία είναι ένας παράγοντας σε μεγάλο βαθμό απρόβλεπτος και οι επιπτώσεις της στην οικονομία ακόμα μεταβάλλονται, παρά το ότι παραμένω αισιόδοξος για όλους τους λόγους που προανέφερα, πιστεύω πως δεν είναι φρόνιμο να προβούμε σε οποιεσδήποτε προβλέψεις αυτή τη στιγμή.
Κριτήριο η διαχείριση της πανδημίας
Ποιες είναι οι προβλέψεις σας για τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε το 2022; Εκτιμάτε πως θα κινηθεί θετικά, αρνητικά ή το ίδιο με το 2021;
Όλοι οι παραγωγικοί τομείς της οικονομίας, αποτελούν μέρη του ίδιου περιβάλλοντος με την ευρεία έννοια, δηλαδή, επηρεαζόμαστε από τις γενικότερες συνθήκες. Υπάρχουν βέβαια διαφορές. Για παράδειγμα ο δικός μας τομέας υπηρετεί τη διατροφή και μάλιστα με θεμελιώδη προϊόντα όπως τα γαλακτοκομικά που συνιστούν είδη πρώτης ανάγκης για κάθε οικογένεια.
Ως εκ τούτου, θεωρώ ότι ο κλάδος των γαλακτοκομικών θα κινηθεί ενδεχομένως καλύτερα. Παρόλα αυτά, όπως είπα και νωρίτερα, το μέτρο και το κριτήριο για όλους τους οικονομικούς δείκτες αυτή τη στιγμή είναι η πλήρης διαχείριση της πανδημίας.
Περιβάλλον, υγεία και διατροφικές αξίες
Ποιες είναι οι σημαντικότερες τάσεις, γεγονότα και εξελίξεις που θα πρέπει να περιμένουμε και να δώσουμε έμφαση το 2022, όσον αφορά τον τομέα δραστηριοποίησής σας;
Τα τελευταία δυο χρόνια, η εμπειρία του Covid-19 μας έδωσε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε ως απόλυτες προτεραιότητες το Περιβάλλον και την κρίσιμη ανάγκη της προστασίας του, καθώς και τη διαφύλαξη της υγείας μας, μέσα από την καλύτερη διατροφή και την επαφή με τη φύση.
Κατανοούμε λοιπόν απόλυτα, για πρώτη φορά ίσως τόσο έντονα, την ανάγκη μιας Ολιστικής αντίληψης για τον άνθρωπο και κατά συνέπειά τον κόσμο. Έτσι, τα δεδομένα 1.Περιβάλλον 2. Υγεία και 3. Διατροφικές αξίες, είναι πια ακόμα πιο έντονα ως κριτήρια στον σχεδιασμό και την παραγωγή νέων προϊόντων και πως επίσης θα είναι οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής που ακολουθούμε για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Πρόκειται για κυρίαρχες τάσεις που τις βλέπουμε να εξελίσσονται ραγδαία σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο.
Όλο και περισσότερο Χαραλαμπίδης Κρίστης
Τι να αναμένουμε για τον δικό σας όμιλο το 2022; Ποιοι είναι οι στόχοι σας;
Το 2022 συνεχίζουμε να εργαζόμαστε στους στόχους που έχουμε θέσει ως αποστολή μας. Να καθιερωνόμαστε όλο και περισσότερο, όλο και πιο βαθιά στη συνείδηση των καταναλωτών, ως η εταιρεία που συνδυάζει τις κορυφαίες γεύσεις με την υψηλότερη διατροφική αξία. Αυτό αφορά τόσο στα προϊόντα που παράγουμε εμείς, όσο και στα προϊόντα που επιλέγουμε για να εισάγουμε στην Κυπριακή αγορά.
Γενικά, το 2022, θα εντείνουμε ακόμα περισσότερο όλες μας τις δραστηριότητες, προς αυτή τη κατεύθυνσή. Από την παρουσία μας στα Μέσα Επικοινωνίας, στη διεύρυνση των προϊοντικών μας κατηγοριών, από τη συνεχή μας προσπάθεια για τη συγκράτηση των τιμών στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο, χωρίς την παραμικρή έκπτωση στην ποιότητα, από τον πολλαπλασιασμό των εξαγωγών μας στο εξωτερικό με έμφαση στο Χαλλούμι, στη συνεχή αναβάθμιση των τεχνολογικών μας υποδομών και την επιμόρφωση των στελεχών μας.
Επί τη ουσίας, οι στόχοι μας είναι να… «είμαστε όλο και περισσότερο Χαραλαμπίδης Κρίστης, για το καλύτερο όλων μας και το καλύτερο του τόπου!»