powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108
Powered byAyia Napa Marina - Επιχειρήσεις | Τουρισμός - Εστίαση

Mark James: Η ταχέως αναπτυσσόμενη Autograph Collection και πώς προέκυψε η συνεργασία με το The Landmark Nicosia

Η διατήρηση της ισχυρής φήμης ενός ιστορικού ξενοδοχείου της Λευκωσίας, με τεράστια σημασία για την τοπική και διεθνή κοινότητα, αλλά και η δημιουργία νέας οπτικής ταυτότητας και καινούργιας εμπειρίας επισκεπτών ήταν το ζητούμενο για τη ριζική μεταμόρφωση του The Landmark Nicosia.

Σε συνέντευξή του στην ειδική έκδοση MHV Moments του Ομίλου MHV, ο Mark James, Senior Director, Collection Brands EMEA στη Marriott International, εξηγεί πώς προέκυψε η συνεργασία μεταξύ της μάρκας Autograph Collection Hotels και του The Landmark Nicosia και μοιράζεται τις γνώσεις του για τις τρέχουσες και μελλοντικές τάσεις του τομέα της φιλοξενίας.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, η Autograph Collection είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη premium επωνυμία του Ομίλου Marriot τα τελευταία 15 χρόνια.

Μπορείτε να μας πείτε πώς προέκυψε και πώς εξελίχθηκε η συνεργασία μεταξύ του brand Autograph Collection Hotels και του The Landmark Nicosia;

Η Marriott International προσεγγίστηκε το 2020 για να εξετάσει το ενδεχόμενο ένταξης του The Landmark Nicosia στην Autograph Collection. Γνωρίζαμε πόσο εμβληματικό ήταν αυτό το ξενοδοχείο, αλλά και τη σημασία του τόσο για την τοπική όσο και για τη διεθνή κοινότητα.

Οι ιδιοκτήτες δήλωσαν ότι επιθυμούσαν να ανακαινίσουν το ξενοδοχείο και να το επανατοποθετήσουν ως lifestyle hotel, αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα τη σημασία του για την επιχειρηματική κοινότητα με σημαντικές συνεδριακές εγκαταστάσεις. Συμφωνήθηκε με τους ιδιοκτήτες ένα πρόγραμμα ανακαίνισης, παράλληλα με τον διορισμό ενός branding agency που θα βοηθήσει στη δημιουργία και τον καθορισμό του νέου lifestyle brand.

Δεδομένης της σημασίας και της ισχυρής φήμης του The Landmark, ήταν σημαντικό να διατηρηθεί το όνομα, αλλά παράλληλα να δημιουργηθεί μια νέα οπτική ταυτότητα και μια νέα εμπειρία επισκεπτών.

Η Marriott συνεργάστηκε στενά με το branding agency για να βοηθήσει στην ανάπτυξη της νέας ταυτότητας του ξενοδοχείου που ευθυγραμμίζεται με το όραμα των ιδιοκτητών και έτσι ξεκίνησαν οι προγραμματισμένες εργασίες ανακαίνισης.

Ποιες αρχές διέπουν ευρύτερα τα Autograph Collection Hotels;

Τα Autograph Collection Hotels υπερασπίζονται την ατομικότητα καθενός από τα πάνω από 300 ανεξάρτητα ξενοδοχεία τους που βρίσκονται στους πιο επιθυμητούς προορισμούς σε 50 χώρες και περιοχές.

Κάθε ξενοδοχείο είναι προϊόν πάθους, εμπνευσμένο από ένα ξεκάθαρο όραμα, ψυχή και ιστορία που το κάνει ξεχωριστό και ξεχωριστό: «Ακριβώς σαν τίποτα άλλο». Επιλεγμένα με το χέρι για την εγγενή τους τέχνη και τις ξεχωριστές προοπτικές του design και της φιλοξενίας, τα έργα της Autograph Collection προσφέρουν πλούσιες καθηλωτικές στιγμές που αφήνουν ένα διαρκές αποτύπωμα.

Η Autograph Collection είναι επίσης περήφανη που συμμετέχει στο Marriott Bonvoy®, το παγκόσμιο ταξιδιωτικό πρόγραμμα της Marriott International.

Το πρόγραμμα παρέχει σε πάνω από 200 εκατομμύρια μέλη ένα εξαιρετικό χαρτοφυλάκιο παγκόσμιων brands, αποκλειστικές εμπειρίες με το Marriott Bonvoy Moments και απαράμιλλα προνόμια, συμπεριλαμβανομένων δωρεάν διανυκτερεύσεων και αναγνώρισης του Elite status.

;