Την διαδικασία εξεύρεσης του προσώπου που θα διαδεχθεί τον Μιχάλη Καμμά στην θέση του γενικού του διευθυντή ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Τραπεζών Κύπρου, με το όλο εγχείρημα να τρέχει για λογαριασμό του Συνδέσμου από την εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού Red HR Solutions.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Καμμάς αποχωρεί από τον Σύνδεσμο Τραπεζών Κύπρου στο τέλος του έτους, έπειτα από 30 χρόνια υπηρεσίας και 20 ως γενικός διευθυντής.
Κατά την πρόσφατη ετήσια γενική συνέλευση του Συνδέσμου, ο πρόεδρος του ΣΤΚ Αριστείδης Βουράκης εξήρε το έργο και την προσφορά του κ. Καμμά, ενώ αναφερόμενος στην διαδοχή του σημείωσε πως ο προγραμματισμός έχει εκκινήσει και «προσβλέπουμε σε άμεση ολοκλήρωση».
- Διαβάστε εδώ: Φεύγει από τον Σύνδεσμο Τραπεζών μετά από 30 χρόνια ο Μιχάλης Καμμάς-«Θα μας λείψει. Μιχάλη, σε ευχαριστούμε»(vid)
- Διαβάστε επίσης: Μιχάλης Καμμάς: Το τραπεζικό τοπίο του σήμερα δεν θυμίζει σε τίποτα αυτό των προηγούμενων δεκαετιών
Στο πλαίσιο αυτό, η Red HR Solutions προχώρησε εκ μέρους του Συνδέσμου Τραπεζών στην προκήρυξη της θέσης του γενικού διευθυντή του Συνδέσμου, καλώντας τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν τις αιτήσεις/βιογραφικά τους μέχρι την Παρασκευή 18/7/2025.
Σύμφωνα με την σχετική δημοσίευση, η θέση απευθύνεται σε διευθυντικό στέλεχος με δυναμική προσωπικότητα, γνώσεις και εμπειρία σε τραπεζικά και χρηματοοικονομικά θέματα, το οποίο θα ηγηθεί της στρατηγικής κατεύθυνσης του Συνδέσμου, παρέχοντας καθοδήγηση προς το προσωπικό του για τη διασφάλιση της αποτελεσματικής υλοποίησης των αποφάσεων που λαμβάνονται από το Διοικητικό Συμβούλιο.
Αρμοδιότητες και ευθύνες
Ο γενικός διευθυντής του ΣΤΚ θα έχει τις εξής αρμοδιότητες και ευθύνες:
- Παρακολούθηση και υλοποίηση της στρατηγικής και των αποφάσεων που λαμβάνονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου.
- Επίβλεψη και καθοδήγηση του προσωπικού του Συνδέσμου με σκοπό την επίτευξη σωστής οργάνωσης, διοίκησης και εύρυθμης λειτουργίας του.
- Ανάπτυξη, διαχείριση και διατήρηση ισχυρών σχέσεων με τα μέλη του, εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένων των μέσων μαζικής ενημέρωσης.
- Υποβολή εισηγήσεων και προτάσεων στο Διοικητικό Συμβούλιο για θέματα που αφορούν τον τραπεζικό κλάδο και τις δραστηριότητες του Συνδέσμου.
- Διασφάλιση της υπεύθυνης εκπροσώπησης των απόψεων των μελών του Συνδέσμου κατά τις διεργασίες διαβούλευσης νομικών, τραπεζικών και ρυθμιστικών θεμάτων με τις αρμόδιες εποπτικές και άλλες τοπικές και διεθνείς αρχές.
- Παρακολούθηση του οικονομικού προϋπολογισμού και των εισφορών των μελών του Συνδέσμου και υποβολή εισηγήσεων προς το Διοικητικό Συμβούλιο για λήψη των απαραίτητων μέτρων.
- Συμμετοχή στην Εκτελεστική Επιτροπή του Διοικητικού Συμβουλίου χωρίς δικαίωμα ψήφου.
- Επίβλεψη και καθοδήγηση των εργασιών των θυγατρικών εταιρειών ACB e-auctions και Artemis Credit Bureau.
Απαιτούμενα προσόντα και ικανότητες
Τα απαιτούμενα προσόντα και ικανότητες για τη θέση είναι:
- Πτυχίο Πανεπιστημίου ή/και Μεταπτυχιακό ή κάτοχος επαγγελματικού τίτλου όπως ACCA/ACA/CFA/CPA, ACIB/AIB, Barrister at Law /Solicitor).
- Τουλάχιστο 10 χρόνια σε ανώτερη διευθυντική θέση σε χρηματοοικονομικούς οργανισμούς ή άλλους συναφείς οργανισμούς στην Κύπρο ή / και στο εξωτερικό.
- Τουλάχιστο 5 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση τραπεζικών ή/και οικονομικών θεμάτων σε εκτελεστικό ή μή εκτελεστικό επίπεδο.
- Εις βάθος κατανόηση των νομικών, τραπεζικών και ρυθμιστικών θεμάτων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Συνδέσμου.
- ‘Αριστες επικοινωνιακές, διαπροσωπικές και διοικητικές ικανότητες.
- Ακεραιότητα χαρακτήρα και επαγγελματικό ήθος.
- Επιχειρηματική οξυδέρκεια και ευθυκρισία.
- Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (ΜS Office).
- Άριστη γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο.
Σημειώνεται πως η διάρκεια της σύμβασης είναι για περίοδο πέντε χρόνων, ενώ προσφέρεται ανταγωνιστικό πακέτο απολαβών αναλόγως προσόντων. Για το επόμενο στάδιο της διαδικασίας θα ειδοποιηθούν μόνο οι υποψήφιοι που πληρούν τα απαιτούμενα προσόντα.