Αισιοδοξία επικρατεί στον ταξιδιωτικό κολοσσό TUI για τη φετινή περίοδο, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Sebastian Ebel να δηλώνει πως δεν υπάρχει ανάγκη για επιθετική τιμολόγηση της τελευταίας στιγμής.
Όπως τονίζεται μάλιστα, η ισχυρή ζήτηση για οργανωμένες διακοπές και η σταθερότητα στις κρατήσεις επιτρέπουν στον όμιλο να διατηρήσει τις τιμές του, αποφεύγοντας τις μεγάλες προσφορές που είχαμε δει προηγούμενα καλοκαίρια.
Ο Ebel τόνισε ότι δεν χρειάζεται να εφαρμόσουν εκπτώσεις και μειώσεις τιμών προκειμένου να καλυφθεί η διαθέσιμη χωρητικότητα, καθώς το 90% του συνόλου των θέσεων για το καλοκαίρι -συμπεριλαμβανομένου και του Οκτωβρίου- έχει ήδη καλυφθεί.
Οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής παραμένουν σημαντικές, αλλά όχι τόσο καθοριστικές όσο στο παρελθόν.
Για τη χειμερινή περίοδο, το Ηνωμένο Βασίλειο προηγείται των υπόλοιπων αγορών της TUI, με το 31% του προγράμματος που διατίθεται στην συγκεκριμένη αγορά να έχει ήδη πωληθεί, ποσοστό αντίστοιχο με την περσινή χρονιά, αλλά με αυξημένες τιμές πώλησης.
Παράλληλα, ο Sebastian Ebel εξέφρασε την πρόθεσή του να επεκτείνει τη λειτουργία σε ορισμένους προορισμούς και πέρα από την κύρια τουριστική περίοδο, εντάσσοντας τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο, καθώς ο καιρός κυρίως στη Νότιοανατολική Ευρώπη όπως στην Ελλάδα και στην Αττάλεια ευνοεί την προσέλκυση περισσότερων ταξιδιωτών κατά αυτές τις περιόδους.
Όπως ανέφερε, βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη συζητήσεις με τοπικές επιχειρήσεις όπως ξενοδοχεία και άλλους φορείς, με στόχο να τους πείσει ότι η παραμονή τους σε λειτουργία κατά την ενδιάμεση περίοδο μπορεί να είναι βιώσιμη και επωφελής.
Η παγκόσμια πλατφόρμα πωλήσεων της TUI καθιστά αυτή τη στρατηγική εφικτή, καθώς επιτρέπει την προσέλκυση ταξιδιωτών από πολλές διαφορετικές αγορές.
Αποκάλυψε επίσης σχέδια, τόσο για νέα πακέτα πολυήμερων εκδρομών όσο και για city breaks, με στόχο την ενίσχυση της δραστηριότητας κατά την λεγόμενη shoulder season, δηλαδή τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο.
Η TUI σκοπεύει να προσφέρει ταξίδια με δυνατότητα επιλογής επιμέρους στοιχείων, αξιοποιώντας την αυξανόμενη ζήτηση για εξατομικευμένες εμπειρίες.
Τέλος, σημείωσε ότι η εφαρμογή της TUI αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία, με το 10.5% των συνολικών πωλήσεων να πραγματοποιείται μέσω αυτής, ενώ ο στόχος είναι να φτάσει το 50%.
Πηγή: ttgmedia