powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108
powered byBetConsultants - Επιχειρήσεις | Υπηρεσίες

Χαμένοι στη διαφήμιση: Δυσδιάκριτα post θέτουν σε κίνδυνο τους παίκτες στοιχημάτων

«Το περιεχόμενο μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ πιο δύσκολο να αναγνωριστεί ως διαφήμιση από τα παραδοσιακά μέσα», τόνισε ο Dr Raffaello Rossi, Senior Lecturer στο Marketing του University of Bristol, μιλώντας στο 8ο Συνέδριο Ασφαλούς Παιχνιδιού που διοργάνωσε η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων (ΕΑΣ), στο πλαίσιο της παρουσίασης του με τίτλο «Social Media Marketing and Behavioural Risk».

Όπως εξήγησε, το περιεχόμενο μάρκετινγκ «δεν αναγνωρίζεται σαφώς» ως διαφήμιση, γεγονός που σημαίνει ότι οι μηχανισμοί προστασίας διαφήμισης για τις ηλικιακές ομάδες δεν ενεργοποιούνται. Η πρακτική αυτή παραβιάζει βασικούς κανόνες διαφήμισης, καθώς επιτρέπει σε παιδιά και νέους να εκτίθενται σε διαφημίσεις στοιχημάτων χωρίς καμία προστασία.

Σύμφωνα με τα ευρήματα μελέτης που παρουσίασε ο Rossi, περίπου το 40% όλων των διαφημίσεων στοιχημάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να παραβιάζει τους ισχύοντες κανονισμούς διαφήμισης. Η αυτοαναφορά έκθεσης σε τέτοιου είδους περιεχόμενο είναι πιθανότατα σημαντικά υποεκτιμημένη, καθώς οι χρήστες συχνά δεν αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για διαφήμιση.

Ο Δρ. Rossi υπογράμμισε την ανάγκη για ριζική αναθεώρηση των κανονισμών διαφήμισης στον τομέα των στοιχημάτων: είτε με καθολική απαγόρευση του μάρκετινγκ, είτε με υποχρεωτική και πολύ εμφανή σήμανση όλων των διαφημίσεων. Παράλληλα, ανέφερε ότι αρκετές ευρωπαϊκές χώρες έχουν ήδη προχωρήσει σε δραστικούς περιορισμούς του μάρκετινγκ στοιχημάτων, αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα του κινδύνου για τις νεότερες ηλικίες.

Με την παρέμβασή του, ο Δρ.Rossi έστειλε το μήνυμα ότι η συνειδητοποίηση και η ρύθμιση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι πλέον καθοριστική για την προστασία των παικτών και την πρόληψη των προβληματικών συμπεριφορών.

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;