powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Τα οφέλη της ενσωμάτωσης του ΑΙ στο CRM

Οι επιχειρήσεις κάθε μεγέθους αξιοποιούν πλέον εργαλεία βασισμένα στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να ενισχύσουν την εμπειρία πελάτη και να βελτιστοποιήσουν τις λειτουργίες τους. Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσιάζει σήμερα το υψηλότερο ποσοστό υιοθέτησης λύσεων CRM, σχεδόν 25%, υπερτερώντας άλλων κλάδων.

Στην Κύπρο, εταιρείες όπως η SOFTONE πρωτοστατούν στην ενσωμάτωση προηγμένων λύσεων CRM με λειτουργίες AI, προσφέροντας στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να αυτοματοποιούν διαδικασίες, να αναλύουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες τους. Η ενσωμάτωση AI στα συστήματα CRM φέρνει μια ριζική αναβάθμιση στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. Τεχνολογίες όπως η μηχανική μάθηση (ML) και η επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) ενισχύουν το CRM με προγνωστική ανάλυση, αυτοματοποίηση και προσωποποιημένη επικοινωνία.

Προγνωστική ανάλυση και μηχανική μάθηση στο CRM

Η προγνωστική ανάλυση, βασικό στοιχείο κάθε σύγχρονου CRM με AI, αξιοποιεί ιστορικά δεδομένα πελατών για την πρόβλεψη μελλοντικών συμπεριφορών, πωλήσεων και επιχειρηματικών ευκαιριών. Παράλληλα, οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης αναλύουν τεράστιους όγκους δεδομένων για την αξιολόγηση leads και την πρόβλεψη τάσεων, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να παίρνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και όχι υποθέσεων.

CRM Chatbots και Conversational AI

Η τεχνολογία AI για συνομιλίες προσδίδει μια ανθρώπινη πινελιά στις αυτοματοποιημένες αλληλεπιδράσεις, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία του πελάτη. Επιπλέον, σήμερα μπορούμε να ισχυριστούμε ότι τα chatbots CRM με δυνατότητες NLP είναι το πρόσωπο της σύγχρονης εξυπηρέτησης πελατών. Αυτοί οι έξυπνοι βοηθοί φωνής με τεχνολογία AI για CRM επικοινωνούν με τους πελάτες σε φυσική γλώσσα, επιλύουν προβλήματα, αντιμετωπίζουν παράπονα και προσφέρουν εξατομικευμένες προτάσεις. Στον επιχειρηματικό κόσμο, οι φωνητικοί βοηθοί πρωτοπορούν στον τομέα των εφαρμογών εξυπηρέτησης πελατών ή των συστημάτων διαχείρισης υπαλλήλων, με αποτέλεσμα να γίνουν η φωνή του brand. Το 77% των CEO πιστεύει ότι η αναγνώριση φωνής κατά την αλληλεπίδραση με τα CRM συνεισφέρει στον έλεγχο του brand και της εμπειρίας του πελάτη. Επιπλέον, το 62% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί φωνητική τεχνολογία για την αύξηση των εσόδων.

NLP για CRM

Η τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP) επιτρέπει την αναγνώριση ομιλίας και την ανάλυση συναισθημάτων, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εκτιμούν την ικανοποίηση των πελατών και να προβαίνουν στις απαραίτητες αλλαγές στην επικοινωνία με τους πελάτες. Αυτή η τεχνολογία βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάλυσης συναισθημάτων σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, της παρακολούθησης των social, της επεξεργασίας εγγράφων CRM και των απαντήσεων σε email με βάση τις προτιμήσεις και τη διάθεση των πελατών.

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;