Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 23 Ιουνίου στο Πανεπιστήμιο Κύπρου η Τελετή Απονομής Βραβείων και Επαίνων του Διαγωνισμού Επιλογής Έργων Τέχνης UCY-2025-092-EET, για τον εμπλουτισμό των κτηριακών εγκαταστάσεων των Φοιτητικών Εστιών Α΄ στην Πανεπιστημιούπολη.
Σε δελτίο Τύπου του Πανεπιστημίου αναφέρεται ότι η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Κύπρου, Καθηγητή Τάσου Χριστοφίδη, ο οποίος απένειμε τα βραβεία, καθώς και του Προϊσταμένου των Τεχνικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Κύπρου, Βάσου Ολύμπιου.
Ειδικότερα αναφέρεται ότι για τη θέση Α το 1ο Βραβείο απονεμήθηκε στην πρόταση της Μαρίας Παρτζίλη, που διακρίθηκε για την ποιότητα των υλικών κατασκευής του έργου και την επιτυχή σύζευξή του με το ύφος της αρχιτεκτονικής των κτηρίων, λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν παρεμβαίνει στη χρήση του χώρου.
Έπαινος απονεμήθηκε στην πρόταση των Κατερίνας Παπαλαμπριανού και Κωνσταντίνου Ν. Κωνσταντίνου, με τίτλο «Μετάβαση (In Transition)», για την αισθητική ποιότητα του έργου και τη σύνδεσή του με την αρχιτεκτονική. Έπαινος απονεμήθηκε, επίσης, στην πρόταση του Μιχαήλ Χατζηστυλλή, με τίτλο «Το Σύμπλεγμα του Κένταυρου», για την εννοιολογική τεκμηρίωση της πρότασης.
Για τη θέση Β το 1ο Βραβείο απονεμήθηκε στην πρόταση των Μαρίας Τουμάζου και Φάνου Κυριάκου, που διακρίθηκε για την αισθητική ποιότητα του έργου, την ποιότητα των προτεινόμενων υλικών κατασκευής και την αρμονία της κλίμακάς του με τον περιβάλλοντα χώρο.
Έπαινος απονεμήθηκε στην πρόταση της Ρεβέκκας Ευσταθίου, με τίτλο «Μετάβασης», για την εννοιολογική τεκμηρίωση της πρότασης και την επιτυχή σύνδεση των καλλιτεχνικών και αισθητικών χαρακτηριστικών της με το ύφος της αρχιτεκτονικής των κτηρίων. Έπαινος απονεμήθηκε, επίσης, στην πρόταση της Μαρίας Δέσποινας Κυριακού, για την αρμονία της κλίμακάς της.







