powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Adidas: Θέλει να ξεπεράσει τη Nike

Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών στον κόσμο Adidas σχεδιάζει τη μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια που έγινε ποτέ, για να αντεπιτεθεί στην αντίπαλό της, την Nike.

Η Adidas παραδέχτηκε ότι χρειάζεται να επενδύσει περισσότερο στις μάρκες της για να καλύψει τη διαφορά με την Nike, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην αγορά.

Ο  Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας, Χέρμπερτ Χάινερ υποσχέθηκε την πιο φιλόδοξη καμπάνια της μάρκας στην ιστορία της εταιρείας για το 2015.

Ο Χάινερ είπε ότι η Adidas θα ανεβάσει τον προϋπολογισμό του μάρκετινγκ από 13% σε 14% για το 2015, ύψος €200 εκ.

Η Adidas ανακοίνωσε ότι χαμήλωσε τις προβλέψεις για τα κέρδη της, καθώς επηρεάστηκε από τη συναλλαγματική ισοτιμία με τις αναδυόμενες οικονομίες (κυρίως με το ρωσικό ρούβλι), σε συνδυασμό με τις απογοητευτικές πωλήσεις στο γκολφ.

;