powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Coca-Cola: Πιο «προσωπική» χριστουγεννιάτικη καμπάνια

Η βρετανική Coca-Cola  υπόσχεται να δώσει στους καταναλωτές μια πιο προσωπική εμπειρία στο brand της, σε μια από τις χριστουγεννιάτικες εκστρατείες της με μια πληθώρα πρωτοβουλιών, ελπίζοντας να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Η ιστοσελίδα Coke Zone θα φιλοξενήσει μια εξατομικευμένη υπηρεσία ψηφιακών καρτών που θα επιτρέπει την αποστολή μηνυμάτων βίντεο στην οικογένεια και τους φίλους, ενώ μια εορταστική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου θα πουλά δώρα, όπως  χριστουγεννιάτικα γυάλινα μπουκάλια που θα κοσμούνται με branded κορδέλες.

Μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση, που ονομάστηκε «Δώστε λίγη χαρά», η οποία παρουσιάζει άτομα που πραγματοποιούν πράξεις καλοσύνης με τον ήχο του Jimmy Durante να τραγουδά «Make Someone Happy», θα ξεκινήσει αργότερα αυτό το μήνα. 

Ο Bobby Brittain, υπεύθυνος της στρατηγικής μάρκετινγκ του Ηνωμένου Βασιλείου, ανέφερε σχετικά: "Η Coca-Cola έχει μια μακροχρόνια κληρονομιά στην εξάπλωση της εορταστικής ευθυμίας κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής και οι εκστρατείες μας σηματοδοτούν την αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα. Η εστίασή μας στις πράξεις καλοσύνης παραμένει πιστή στις αξίες της παγκόσμιας εκστρατείας μάρκετινγκ της εταιρείας μας".

ΠΗΓΗ: Marketingweek

;