Τα ξημερώματα της Δευτέρας οι Patriot κατέκτησαν το Superbowl. Γεγονός μικρής έως μηδενικής σημασίας για οποιαδήποτε άλλη χώρα πλην των ΗΠΑ. Παρ’ όλα αυτά μία από τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις από το πρωί περιλαμβάνει τις λέξεις "Superbowl" και "Commercial" αφού πέραν του αγωνιστικού μέρους το Superbowl είναι η γιορτή της διαφήμισης.
Οι εταιρίες πληρώνουν εκατομμύρια για τις παραγωγές των διαφημίσεων και πληρώνουν εξίσου πολλά εκατομμύρια για να αγοράσουν χρόνο στο μεγάλο τηλεοπτικό γεγονός ώστε να τις προβάλουν. Κάποιοι καταφέρνουν να ανταπεξέλθουν και να ξεχωρίσουν για τις παραγωγές τους και οι διαφημίσεις τους γίνονται viral κι άλλοι αποτυγχάνουν με διαφημίσεις μάλλον αδιάφορες. Υπάρχουν βέβαια και οι εταιρείες οι οποίες σε κάνουν να απορείς αν είδε κάποιος νοήμον άνθρωπος τη διαφήμισή τους πριν προβληθεί, όπως το παράδειγμα της Nationwide που συμπεριλάβαμε στο τέλος του άρθρου.
Η Snickers «πειράζει» τους Brady Branch
Η Snickers παρουσίασε μία νέα εκδοχή της διαφήμισης για το πώς μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά σου η πείνα συνδυάζοντας τους Brady Branch με τον Danny Trejo.
H Chevrolet χάλασε τις τηλεοράσεις
Η Chevrolet αποφάσισε να διαφημίσει τις τεχνολογικές καινοτομίες των ημιφορτηγών της κάνοντας τους τηλεθεατές να νομίζουν πως χάλασε η τηλεόρασή τους. Και τα κατάφερε.
Το κοινωνικό μήνυμα του NFL
Η ομοσπονδία του American Football δέχθηκε αρκετά πυρά κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς εξαιτίας περιστατικών ενδοοικογενειακής βίας από αθλητές της. Το ηχητικό από τη συγκεκριμένη, διαφήμιση είναι από πραγματικό περιστατικό οικογενειακής βίας.
Το τέλος του κόσμου από τη Mophie
Δεν κατάλαβα αν η Mophie φορτίζει κινητά ή πουλάει κινητά αλλά η διαφήμιση της είναι πραγματική υπερπαραγωγή και αξίζει να την παρακολουθήσεις κι ας μην αγοράσεις ποτέ Mophie.
To «κοινωνικό» μήνυμα της Kim
Η Kim Kardashian με έντονο αυτοσαρκασμό διαφημίζει τη νέα υπηρεσία της T-Mobile.
Η Budweiser και τα σκυλάκια
Η Budweiser συνέχισε και φέτος να επενδύει σε γλυκά κουταβάκια για την προώθηση της μπύρας της. Είναι ξεκάθαρο ότι τόσο επικοινωνιακά όσο και σαν μπύρα δεν απευθύνεται πλέον σε αντρικό κοινό.
Η GoDaddy και τα σκυλάκια
Η GoDaddy αποφάσισε να σατιρίσει την εμμονή της Budweiser με τα κουταβάκια και έφτιαξε τη δική της εκδοχή αλλά έπεσε στον τοίχο των φιλοζωικών οργανώσεων οι οποίες εξεμάνησαν και αν δεν καταφέρει να γυρίσει το κλίμα μάλλον θα πάει στράφι η όλη προσπάθεια.
Συγχαρητήρια Nationwide τα κατάφερες
Η ασφαλιστική Nationwide κατάφερε να ξεσηκώσει τις περισσότερες αντιδράσεις με την πιο κάτω διαφήμιση η οποία μας κάνει να απορούμε αν την είδε κάποιος από την εταιρεία πριν προβληθεί ή αν τους έκαναν σαμποτάζ οι ανταγωνιστές τους.
Δείτε ακόμη:
Τον Pears Brosnan να οδηγεί KIA
Το αφιέρωμα της Dove στους πατεράδες
Ο μύθος της χελώνας και του λαγού από τη Mercedes
Η πληρωμή με αγκαλιές στα McDonald's