powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Heinz: Μάχη καφέ- κόκκινης σάλτσας

Για να τονώσει τις πωλήσεις της τόσο στην κέτσαπ όσο και στην HP Sauce η εταιρεία  Heinz αξιοποιεί τις δύο σως της σε μια νέα καμπάνια, που φέρνει αντιμέτωπα τα δυο προϊόντα.
 
Αρχίζοντας από αυτή τη βδομάδα, η "διαμάχη" κόκκινης εναντίον της καφέ σως θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ψηφίσουν online ποια σάλτσα προτιμούν. 
 
Η εκστρατεία θα προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό μέσα από το Facebook, το Twitter και τα ραδιόφωνα, ενώ ένας online χάρτης θα δείχνει στη Βρετανία ποιες περιοχές προτιμούν το κόκκινο ή καφέ σως. 

«Είναι μια διαχρονική συζήτηση στο τραπέζι του καταναλωτή, ποια σάλτσα δηλαδή υπερισχύει στις προτιμήσεις, ενώ ήρθε η στιγμή να μάθουμε ποια είναι στην κορυφή»,  δήλωσε ο Shane Shortman, ανώτερος διευθυντής της μάρκας.

Πέρυσι, οι πωλήσεις της HP Sauce κατρακύλησαν κατά 19%, σύμφωνα με την Mintel, ενώ οι συνολικές πωλήσεις του κέτσαπ μειώθηκαν κατά 3% από £ 178 εκ. σε £ 173 εκ.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

;