Δύο μεγάλα ονόματα στη βιομηχανία καλλυντικών, Nivea και Dove, βρίσκονται στα δικαστήρια της Γερμανίας για τη χρήση μιας συγκεκριμένης απόχρωσης του σκούρου μπλε χρώματος στις συσκευασίες των προϊόντων τους.
Η δικαστική διαμάχη διεξάγεται ανάμεσα σε Unilever και Beiersdorf, αναφορικά με τη χρήση του μπλε χρώματος της μάρκας Nivea.
Σύμφωνα με τη μητρική εταιρεία της μάρκας, Beiersdorf, ο συγκεκριμένος τύπος του μπλε είναι απόλυτα συνδεδεμένος με τα προϊόντα Nivea.
Το εν λόγω χρώμα είχε καθοριστεί σαν brand-specific το 2007, ωστόσο δικαστήριο της Καρλσρούης απέρριψε την απόφαση αυτή έπειτα από δύο χρόνια.
Τότε ξεκίνησε και η διαμάχη της Unilever με την Beiersdorf, μέσω του δικού της brand, Dove, που τυγχάνει να είναι ένας από τους κύριους ανταγωνιστές της Nivea.
Η συζήτηση αυτή για τις αποχρώσεις στα brands είναι η τελευταία εξέλιξη σε μια σειρά διαφορών και διαμαχών ανάμεσα σε εταιρείες και υπογραμμίζει τη σημασία των χρωμάτων στην εταιρική επωνυμία (corporate branding).
Πληροφορίες: DW, Retail-detail