powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108
powered byPsaras Construction - Επιχειρήσεις | Ανάπτυξη Γης - Κατασκευές

Κρ. Ονησιφόρου: Αναγκαία η ψηφιακή μεταμόρφωση του τομέα ακινήτων

Για την ανάγκη εφαρμογής της ψηφιακής τεχνολογίας και στον κυπριακό τομέα ακινήτων, μίλησε από το βήμα του 14ου Συνεδρίου Ανάπτυξης Γης ο Head of Real Estate της ψηφιακής πλατφόρμας BidX1, Κρίτωνας Ονησιφόρου, σημειώνοντας πως σε αντίθεση με το εξωτερικό στην Κύπρο η υιοθέτηση της τεχνολογίας από τομέα των ακινήτων πραγματοποιείται με πολύ αργούς ρυθμούς. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι μόνο το 1% των ακινήτων στη χώρα μας πωλείται διαδικτυακά.

Όπως ανέφερε ο κ. Ονησιφόρου, η πανδημία του COVID-19 έχει φανερώσει την αναποτελεσματικότητα των παραδοσιακών μεθόδων πώλησης ακινήτων, αποδεικνύοντας πως η υιοθέτηση της τεχνολογίας και ο εκσυγχρονισμός των διαδικασιών αποτελούν μονόδρομο για το μέλλον του τομέα των ακινήτων.

Η ψηφιοποίησημσημείωσε,  μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τον τομέα, κάνοντας πιο γρήγορες τις συναλλαγές, παρέχοντας πολλαπλά δεδομένα για πιο ενημερωμένες αποφάσεις και προσφέροντας μεγαλύτερη διαφάνεια και προσβασιμότητα σε πωλητές και αγοραστές.

Αν και η πανδημία έχει φέρει αβεβαιότητα και στον τομέα της πώλησης ακινήτων, εντούτοις οι αριθμοί επισκεψιμότητας Κύπριων και ξένων επενδυτών στην ψηφιακή πλατφόρμα BidX1, καταδεικνύουν ότι ο τομέας έχει μέλλον φτάνει ν αξιοποιηθούν οι δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας. Όπως ανέφερε ο κ. Ονησιφόρου, το προηγούμενο διάστημα καταγράφηκαν 200 χιλιάδες προβολές ακινήτων στην Κύπρο από ανθρώπους που προέρχονται από 65 διαφορετικές χώρες. Χαρακτηριστικό είναι, εξάλλου, το παράδειγμα Κύπριας μόνιμης κατοίκου Λονδίνου, η οποία την περίοδο του lockdown προχώρησε στην αγορά διαμερισμάτων στην Κύπρο, τα οποία είδε διαδικτυακά κάνοντας 3D tour. Η συγκεκριμένη αγοροπωλησία έγινε με την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, μέσω της πλατφόρμας BidX1.

Απαριθμώντας τα οφέλη της χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας στον τομέα, ο κ. Ονησιφόρου μίλησε για ενίσχυση της διαφάνειας και της ταχύτητας των διαδικασιών, καθώς δίδεται η δυνατότητα:
 

  • Καταγραφής προσφορών σε πραγματικό χρόνο
  • Αξιολόγησης πελατών (έλεγχος κατά ξεπλύματος - AML, KYC)
  • Εγκυρότητας προσφορών
  • Ηλεκτρονικών υπογραφών που επιταχύνουν τις συναλλαγές
  • Εξορθολογισμένης διαδικασίας
 
Εξάλλου, πρόσθεσε ο κ. Ονησιφόρου, η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να δώσει δεδομένα, τα οποία μπορούν να αποτελέσουν τη βάση της συμβουλευτικής υπηρεσίας σε ολόκληρο τον κύκλο πώλησης.
 
;