Η δημοτικότητα των δύο brands δεν φαίνεται να βάζει φρένο, μιας και είναι οι μοναδικές εταιρείες, των οποίων η αξία ξεπέρασε τα 100 δις δολάρια.
Η κατασκευάστρια του iPhone εξασφάλισε μια θέση στα brands με τη μεγαλύτερη αξία, η οποία αγγίζει τα $118.9 δις. Η αξία της Apple σε σύγκριση με το 2013 αυξήθηκε κατά 21%, σύμφωνα με την Interbrand. Αμέσως μετά ακολουθεί η Google με αξία $107 δις και αύξηση 15% από το 2013.
Η εξέλιξη αυτή αντικατοπτρίζει την δυναμική ανάπτυξη των δύο εταιρειών τους τελευταίους 12 μήνες.
Την τρίτη θέση κατέλαβε η Coca-Cola με αξία $81 δις και το Facebook βρίσκεται στη θέση 29 με 86% αύξηση από το 2013. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων Audi (θέση 27), Volkswagen και Nissan (θέση 23 μαζί) σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη.