powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Payabl.: Ακόμα πιο έξυπνες πληρωμές

Ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο αλλάζει ριζικά και μαζί του επαναπροσδιορίζεται το θεμέλιο του ψηφιακού εμπορίου. Η δέσμευση της Mastercard να καταργήσει την πληκτρολόγηση στοιχείων καρτών στην Ευρώπη έως το 2030, δεν αποτελεί απλώς μια τεχνική βελτίωση στην εμπειρία των πληρωμών. Αντανακλά μια συνολική μετακίνηση της αγοράς προς ταχύτερες, ασφαλέστερες και πιο έξυπνες πληρωμές. Σε αυτό το νέο περιβάλλον η πληκτρολόγηση αριθμών καρτών στο checkout δεν θεωρείται πλέον ούτε αποδοτική ούτε ασφαλής ούτε βιώσιμη.

Εδώ και χρόνια η χειροκίνητη εισαγωγή καρτών προσθέτει τριβές στο πιο κρίσιμο σημείο της αγοραστικής εμπειρίας του πελάτη. Καθυστερήσεις, λάθη κατά την πληκτρολόγηση, απορρίψεις συναλλαγών και εγκαταλελειμμένα καλάθια είναι όλα συνηθισμένα φαινόμενα. Από την πλευρά του εμπόρου αυτά τα προβλήματα μεταφράζονται σε απώλειες εσόδων, αυξημένα κόστη υποστήριξης και αυξημένο κίνδυνο απάτης. Η ανάγκη για ένα πιο ανθεκτικό και αποδοτικό μοντέλο πληρωμών είναι προφανής.

Το κεφάλαιο tokenization                                                  

Η τεχνολογία tokenization προσφέρει ακριβώς τη λύση που χρειάζεται το σύγχρονο ψηφιακό εμπόριο. Αντικαθιστώντας τα στατικά στοιχεία της κάρτας με μοναδικά, κρυπτογραφημένα tokens, καθιστά δυνατές τις ασφαλείς πληρωμές χωρίς να αποθηκεύονται ή να μεταδίδονται τα πραγματικά δεδομένα της κάρτας. Τα tokens αυτά είναι περιορισμένα σε συγκεκριμένες χρήσεις, όπως για έναν συγκεκριμένο έμπορο ή συσκευή, γεγονός που δυσκολεύει την υποκλοπή ή την κατάχρησή τους. Αυτό ενισχύει σημαντικά την ασφάλεια των συναλλαγών και ταυτόχρονα προσφέρει πιο ομαλή εμπειρία checkout για τους πελάτες και καλύτερη απόδοση για τους εμπόρους.

Οι στόχοι της Mastercard                                               

Ο οδικός χάρτης της Mastercard για το 2030 στοχεύει στην εφαρμογή της τεχνολογίας tokenization  στο 100% των συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου που πραγματοποιούνται στην Ευρώπη. 

Η μετάβαση αυτή έχει ήδη ξεκινήσει δυναμικά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Mastercard, στα μέσα του 2025, το 49% των online συναλλαγών στην Ευρώπη πραγματοποιείται ήδη με χρήση tokens, ένα ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί καθώς τράπεζες, εκδότες και πάροχοι πληρωμών ευθυγραμμίζονται με αυτό το όραμα.

Για τις επιχειρήσεις η μετάβαση αυτή φέρνει στρατηγικά πλεονεκτήματα. Οι συναλλαγές με tokens είναι πιο ανθεκτικές. Οδηγούν σε υψηλότερα ποσοστά έγκρισης, λιγότερες απορρίψεις λόγω ληγμένων ή  επανεκδοθείσων καρτών και πιο αξιόπιστη περιοδική χρέωση. Μειώνουν επίσης το βάρος συμμόρφωσης με το πρότυπο PCI DSS, καθώς περιορίζεται η έκθεση των εμπόρων σε ευαίσθητα δεδομένα πληρωμών. Σε περιβάλλοντα με μεγάλο όγκο ή παρουσία σε πολλές αγορές τα οφέλη αυτά είναι ακόμη πιο σημαντικά.

Δυναμικός εταίρος η payabl.

Η εφαρμογή του tokenization σε μεγάλη κλίμακα απαιτεί τεχνικές δυνατότητες και επιχειρησιακό συντονισμό. Η Mastercard συνεργάζεται με ένα δίκτυο εταίρων για να διευκολύνει την υιοθέτηση σε όλα τα σημεία του οικοσυστήματος ψηφιακού εμπορίου. Ανάμεσα σε αυτούς βρίσκεται η payabl., κορυφαίος πάροχος χρηματοοικονομικής τεχνολογίας στην Ευρώπη, ο οποίος υποστηρίζει εμπόρους στην προετοιμασία γι’ αυτή τη μετάβαση. Η payabl. βοηθά στην ενσωμάτωση του tokenization μέσω της υπηρεσίας Mastercard Digital Enablement Service και προσφέρει υποστήριξη για λύσεις όπως το Click to Pay, το Secure Card on File και τη διαχείριση των στοιχείων κάρτας σε όλη τη διάρκεια της χρήσης τους.

Σε κλάδους όπως το λιανικό εμπόριο, οι ψηφιακές υπηρεσίες (SaaS), ο τουρισμός και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, η payabl. συνεργάζεται με τους πελάτες της για να εξασφαλίσει ότι η εφαρμογή του tokenization ανταποκρίνεται στις επιχειρησιακές τους ανάγκες. Αυτό περιλαμβάνει την υποστήριξη της ενοποίησης με υπάρχοντα συστήματα, τη βελτιστοποίηση των ροών πληρωμών και την προετοιμασία για μελλοντικές δυνατότητες, όπως η βιομετρική ταυτοποίηση.

 

Μια κρίσιμη μετάβαση

Το tokenization δεν περιορίζεται στα ψηφιακά πορτοφόλια ή σε περιβάλλοντα εφαρμογών. Υιοθετείται όλο και περισσότερο σε checkouts μέσω browser, σε marketplace πλατφόρμες και σε συνδρομητικές υπηρεσίες. Πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν ήδη tokenized στοιχεία για αγορές μέσω Apple Pay ή Google Pay.                                                                                     Η Mastercard επεκτείνει αυτή τη λειτουργία σε όλα τα περιβάλλοντα checkout, καθιστώντας το tokenization αόρατο, αλλά απολύτως κρίσιμο κομμάτι της ψηφιακής εμπορικής υποδομής.

Η μετάβαση αυτή ανοίγει επίσης τον δρόμο για νέες μορφές ασφαλούς ταυτοποίησης. Η Mastercard εφαρμόζει ήδη πιλοτικά τα passkeys σε επιλεγμένες αγορές, επιτρέποντας στους καταναλωτές να επιβεβαιώνουν τις συναλλαγές με δακτυλικό αποτύπωμα ή αναγνώριση προσώπου αντί για κωδικούς ή OTP.       Όταν συνδυάζονται με το tokenization, αυτές οι μέθοδοι μειώνουν την τριβή και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στις online πληρωμές. Επιχειρήσεις που συνεργάζονται με την payabl. προετοιμάζονται ήδη για αυτές τις εξελίξεις, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής ψηφιακής ετοιμότητας

Με ταχύτητα κι ασφάλεια

Για πλατφόρμες και εμπόρους που δραστηριοποιούνται σε πολλές χώρες, το tokenization προσφέρει ένα συνεκτικό και επεκτάσιμο μοντέλο διαχείρισης πληρωμών σε πολλές αγορές. Επιτρέπει την παροχή μιας ταχείας, οικείας εμπειρίας checkout στους πελάτες, διατηρώντας ταυτόχρονα τη συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές ρυθμίσεις για την προστασία δεδομένων και την ασφάλεια. Ο αντίκτυπος είναι τόσο εμπορικός όσο και λειτουργικός. Καθώς οι πληρωμές μέσω tokenization γίνονται ο κανόνας, οι επιχειρήσεις που υιοθετούν πρώιμα αυτό το μοντέλο θα είναι καλύτερα προετοιμασμένες να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών και να μειώσουν την πολυπλοκότητα και το σχετικό κόστος των υποδομών πληρωμής. Παράλληλα, έχουν τον χρόνο για να βελτιστοποιήσουν τα συστήματα και τις ροές τους πριν καταστεί υποχρεωτική η εφαρμογή σε ευρεία κλίμακα.

Το tokenization δεν υποστηρίζει απλώς ασφαλείς συναλλαγές. Αποτελεί τη βάση για μια πιο ευέλικτη, μελλοντικά έτοιμη εμπειρία ψηφιακού εμπορίου. Με την υποστήριξη της αυτοματοποίησης, της αξιοπιστίας και της μείωσης των σημείων αποτυχίας σε κάθε πληρωμή, θέτει τις βάσεις για το checkout της επόμενης γενιάς, απρόσκοπτο, αόρατο και προσαρμοσμένο στο περιβάλλον του πελάτη.

 

Με τη συμβολή της payabl.

Η ηγετική θέση της Mastercard έδωσε στην αγορά ξεκάθαρη κατεύθυνση.

Η πρόκληση πλέον είναι η υλοποίηση. Συνεργάτες όπως η payabl. βοηθούν τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν σε αυτή την πρόκληση μέσα από πρακτική υλοποίηση, τεχνική ενσωμάτωση και στρατηγική υποστήριξη. Καθώς το τοπίο των πληρωμών συνεχίζει να εξελίσσεται, η απομάκρυνση από τη χειροκίνητη εισαγωγή στοιχείων δεν αποτελεί πια θεωρία. Είναι ήδη πραγματικότητα. Συμβαίνει τώρα και αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζεται, υλοποιείται και βιώνεται το ψηφιακό εμπόριο.

 

Είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε τον τρόπο που διαχειρίζεστε τις πληρωμές σας;

Μάθετε πώς η payabl. μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να εφαρμόσει το tokenization και

να προετοιμαστεί για το επόμενο βήμα στο ψηφιακό εμπόριο.

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:

payabl.com/mastercard.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Libra Tower, Ολυμπίων 23, 3035 Λεμεσός | Τηλέφωνο: 25332590  | Ιστοσελίδα: https://payabl.com/

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;